Klachten

MiCare Revalidatie is continu bezig met zichzelf te ontwikkelen. Dat betekent ook wij op de hoogte willen zijn van verbeteringspunten en klachten. Daarom is er een nieuw beleid ontworpen op het gebied van klachtenmeldingen. Zo hebben wij bijvoorbeeld een klachtencommissie ingesteld en kunt u via diverse wegen uw klacht melden.

Als u een klacht heeft over bijvoorbeeld de behandeling of over het beleid, dan bespreekt u dit uiteraard in eerste instantie met uw behandelaar. Komt u samen niet tot een oplossing? Dan kunt u de volgende stappen ondernemen;

  • Vul het klachtenformulier in. Deze is vanaf heden te vinden in de ontvangstruimte op de lichtbruine kast naast de deur voor behandelkamer 1. Vult u dit formulier zo volledig mogelijk in en lever deze daarna in bij de receptie. Binnen 5 werkdagen krijgt u een ontvangstbevestiging en zal onze klachtencommissie met uw klacht aan de slag gaan.
  • Heeft u een klacht of tip omtrent de algehele dienstaanbieding of het beleid en wilt u deze anoniem melden? Meld dan de klacht via het onderstaand schema. Bij het invullen van het schema kunt u bij zowel uw eigen naam als e-mailadres “anoniem” invullen. Verder vult u bij email uw eigen e-mailadres in mocht u een antwoord willen op uw klacht. Mocht u geen antwoord willen, dan kunt u dit vlak open laten. In “uw bericht” vult u zo compleet mogelijk uw klacht of tip in. Het anoniem invullen van de klacht (zonder e-mailadres) betekent dat wij geen persoonlijke oplossing voor u kunnen vinden.
  • Heeft u een klacht en wilt u deze in vertrouwen met een persoon buiten de organisatie bespreken? Dan kunt u contact opnemen met onze vertrouwenspersoon Drs. Suzan Kuijken: vertrouwenspersoon@micare-health.nl

Heeft u een klacht of tip? Vult u dan het onderstaand formulier in